Garantie & Procedure

LET OP: Lees het volgende alvorens u uw toestel aanmeldt voor garantie!

 
Op uw product is de algemene fabrieksgarantie van toepassing. Wanneer er sprake is van gebruikerschade (vallen, stoten, vochtschade enz.) zal u een prijsopgave van Dynafix ontvangen om het toestel te kunnen laten repareren. Indien u kiest om het toestel niet te laten repareren voor deze prijs kan het toestel ongeprepareerd worden terug gestuurd (hier kunnen kosten aan vast zitten). Ook kan er kosteloos afstand gedaan worden van het toestel.

Wees dus zeker dat de klacht of het defect aan uw toestel 100% geen gevolg is van verkeerd gebruik / val- stoot- of waterschade!

Ook wanneer uw toestel een barst vertoont en de klacht gaat bv. over de software van uw toestel, is uw garantie reeds verlopen.
Het nalezen van de voorwaarden van de fabrikant is altijd aangeraden om onnodige kosten te vermijden.


KOXALTELECOM BVBA is in géén geval aansprakelijk of verantwoordelijk voor prijsopgaves die de klant ontvangt als gevolg van het opsturen van uw defect toestel naar de garantie.

 
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »